Δακτυλογράφηση μετά μουσικής..

Αφιερωμένο στην ekath... με τη δαχτυλογράφηση της... λίγη μουσική παρακαλώ!
Διαβάστε ακόμη:Από το σιτάρι στο ψωμί
Δακτυλογράφηση μετά μουσικής..

Αφιερωμένο στην ekath... με τη δαχτυλογράφηση της... λίγη μουσική παρακαλώ!
Διαβάστε ακόμη:Από το σιτάρι στο ψωμί
Δακτυλογράφηση μετά μουσικής..

Αφιερωμένο στην ekath... με τη δαχτυλογράφηση της... λίγη μουσική παρακαλώ!
Διαβάστε ακόμη:Από το σιτάρι στο ψωμί
Καλό!!!! Μη σου πω ότι με τέτοια ορχήστρα τα δάχτυλα πετάνε θα έσπαγα κάθε ρεκόρ ταχύτητας!
ΑπάντησηΔιαγραφή