Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2015

Οι δράσεις των βοτάνων

Οι δράσεις των Βοτάνων

Τα δραστικά συστατικά των βοτάνων και ο τρόπος λειτουργίας τους έχουν γίνει αντικείμενο εκτεταμένων φαρμακευτικών ερευνών. Μια πολύ παλιότερη μέθοδος είναι να ταξινομούνται τα βότανα με βάση τα είδη των προβλημάτων που μπορούν να αντιμετωπιστούν με τη βοήθειά τους. Ωστόσο, η κατανόηση της δράσης των φυτών και του τρόπου με τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμούς μεταξύ τους είναι ένα θεμελιώδες στοιχείο της ολιστικής βοτανολογίας.

Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2015

Πενθήμερη νηστεία ωφελεί τον οργανισμό

Πενθήμερη νηστεία

Νέα έρευνα για τη "θεραπευτική νηστεία"

Δίαιτα 5 ημέρων που μιμείται τη νηστεία, μπορεί ενδεχομένως να επιβραδύνει τη γήρανση, να προσθέσει χρόνια στη ζωή, να μειώσει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και καρκίνου και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό.
Νέα έρευνα, με επικεφαλής τον Valter Longo, του USC, δείχνει ότι η υιοθέτηση, περιοδικά, μιας διατροφής που μιμείται τη νηστεία (FMD) περιορίζει το κοιλιακό λίπος και αυξάνει τον αριθμό των προγονικών και βλαστικών κυττάρων σε αρκετά όργανα ποντικών μεγάλης ηλικίας. Στον εγκέφαλό τους ενίσχυσε την αναγέννηση των νευρώνων και βελτίωσε τη μάθηση και τη μνήμη.

Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2015

Άγρια φαγώσιμη τροφή

επιβίωση από την ύπαιθρο

Φαγώσιμη τροφή επιβίωσης από την ύπαιθρο

Περιεχόμενα / Table of Contents
1. Καφές από πικροράδικα / Dandelion Coffee
2. Τσάι από Κέδρο (με πολύ βιταμίνη C) / Cedar Tea
3. Λεμονάδα σουμάκι / Sumac- Bush Lemonade
4. Καφές από ραδίκια (κιχώριο) / Chicory Coffee
5. Τσάι μέντας / Mint Tea & Iced Tea
6. Επιδόρπιο μέντας / Mint Dessert
7. Πρωτόγονο ψωμί (μέρος 1)-Υποκατάστατα αλευριού / Primitive Bread-Flour Substitutes

Σάββατο, 27 Ιουνίου 2015

Ιούνιος: Άγρια φαγώσιμα χόρτα της Ελλάδας

Αναγνώριση και συλλογή άγριων φαγώσιμων χόρτων τον Ιούνιο

Ιούνιος: Άγρια φαγώσιμα χόρτα της Ελλάδας
Αντράκλα-Portulaca Oleracia

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Επιμόρφωση για τον αυτισμό

Επιμόρφωση για τον αυτισμό

Το "Ιπποκρατικό" Ινστιτούτο Υγείας που βρίσκεται σε μία καταπράσινη περιοχή 50 στρεμμάτων στο West Palm Beach της Φλόριντα, είναι ο ηγέτης στον τομέα της φυσικής και εναλλακτικής φροντίδας υγείας. Για πάνω από 60 χρόνια, έχουμε αφιερώσει τη συμπληρωματική φροντίδα υγείας και τα εκπαιδευτικά προγράμματα μας για να "βοηθήσουν τους ανθρώπους να βοηθήσουν τον εαυτό τους."

Καρπούζι, η καλοκαιρινή μας τροφή

Καρπούζι-η καλοκαιρινή μας τροφή

Αρχικά πρέπει να αναφέρουμε ότι το καρπούζι υπάρχει σε ιστορικές αναφορές από το 2.500 π.Χ. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι το κατανάλωναν ως φρούτο αλλά παράλληλα το μετέφεραν μαζί τους σαν πρόσθετο απόθεμα νερού. Πράγματι το 90% του καρπουζιού αποτελείται από νερό. Βοηθά στην ενυδάτωση του οργανισμού.

Στην αρχαιότητα, το καρπούζι είχε και καλλυντικές ιδιότητες, τις οποίες αξιοποιούμε ακόμη και σήμερα, με τις φλούδες ως μάσκες προσώπου : η φλούδα του φρούτου θεωρείται ότι τονώνει το δέρμα και βοηθά στη μείωση της ακμής κατά την εφηβεία. Το καρπούζι εμφανίζεται σε ιερογλυφικά της Αρχαίας Αιγύπτου. Τον 10ο αιώνα μ.Χ. καλλιεργείται στην Κίνα και τον 13ο αιώνα εμφανίζεται στην Ευρώπη.

Τρίτη, 23 Ιουνίου 2015

Φτιάχνω βυσσινάδα και λικέρ βύσσινου (τσέρυ)

βυσσινάδα

Παρασκευή σπιτικής βυσσινάδας

Υλικά
1 κιλό βύσσινο
1 κιλό ζάχαρη
3 κουταλάκια χυμό λεμονιού