Ευχαριστούμε Ελλάδα

Ευχαριστούμε Ελλάδα

Ευχαριστίες στην Ελλάδα

Μια ομάδα Ισπανών μαθητών και καθηγητών από τη Μούρθια δημιούργησαν ένα βίντεο αλληλεγγύης προς τους Έλληνες. Το βίντεο έχει τίτλο:
Ευχαριστούμε Ελλάδα για την κληρονομιά μας"-“Gracias Grecia Nuestraherencia"

Διαβάστε ακόμη:Η 1η Ελληνική φαρμακοποιία

11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/2/13, 6:02 μ.μ.

    Δεν αντιλέγω, ότι το βίντεο προκαλεί θερμά συναισθήματα, σε όσους αγνοούν. Δε φταίνε όμως που αγνοούν. Επίτηδες τους δίδαξαν τα μισά και με τρόπο μισό. Το βίντεο κανονικα θα έπρεπε να λέγεται ευχαριστούμε την Αρχαία Ελλάδα. Αλλά ακόμη κι αν την ευχαριστούνε, θα έπρεπε να ξέρουν πως για να προοδεύσει ένα μέρος των αρχαίων Ελλήνων, ένα άλλο μέρος έχυνε αίμα καθημερινά και μάλιστα όχι αυτοθέλητα.Μπράβο στα παιδιά που έχουνε ζεστή καρδιά, αλλά κρίμα σε αυτούς που τα διδάσκουνε και τα χειραγωγούνε μονομερώς.Βέβαια κάποια στιγμή το παιδί, βγαίνει στη κοινωνία, ψάχνει μόνο του και καταλαβαίνει, ποια είναι η πραγματικότητα και τα κείμενα που έλειπαν από τα βιβλία και την διδασκαλία.Καταλαβαίνει μάλιστα πόσο ακριβή και για πόσο λίγους είναι η ουσιαστική μόρφωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν ακόμη και σ΄ ένα απλό video, ψάχνεις κάτι να πεις (αρνητικό βέβαια....) μάλλον κάτι δεν πάει καλά !
    Για τα "αρνητικά" μιας κοινωνίας 2000 χρόνια πριν, που ως έξυπνος Έλληνας κατάλαβες, φτιάξε ένα δικό σου video και βάλτο στην δική τους ανάρτηση, για να αντιληφθούν ότι είσαι "γενναιόδωρος" στα συναισθήματα.
    Θοδωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/2/13, 6:20 π.μ.

    Διαφωνούμε πρώτα από όλα, στο ότι αυτό είναι ένα απλό βίντεο. Οπότε έχουμε τελείως διαφορετική αντίληψη. Εσύ το βλέπεις σαν κουνιστό αλογάκι και εγώ σα Δούρειο Ίππο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/2/13, 8:38 μ.μ.

    Μήπως αντί xolidoxos είναι πιό σωστό να υπογράφεις σκέτα ΧΟΛΗ;;;
    Και έπειτα γιατί δεν λές καθαρά την άποψή σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/2/13, 9:35 μ.μ.

    Την άποψή μου, την είπα καθαρά. Εφόσον όμως ο Θοδωρής διαφωνεί κάθετα, δεν έχω λόγο να συνεχίσω να τη λέω και να την αναλύω, χαλόντας παραπάνω την οπτική με την οποία παρουσιάζει το θέμα. Η υπογραφή είναι απλώς ένα όνομα. Όπως και αν το γράψω, λογικό και σεβαστό είναι, καθένας να το κατανοήσει και προσεγγίσει διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν νομίζω ότι ο χολιδόχος έγραψε ένα σχόλιο με κακές προθέσεις, και συμφωνώ ότι πέρα από το αρχικό νόημα ενός video πολλές φορές κρύβουν παγίδες και διάφορα άλλα μηνύματα, αλλά εδώ δε χρειάζεται να αρπαζόμαστε χωρίς λόγο…
    αν υπάρχει κάτι στραβό πιστεύω ότι μπορούμε να το συζητήσουμε με όμορφο τρόπο και να υποστηρίξουμε τις απόψεις μας με λογικά επιχειρήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το προβλημα δεν ειναι αν ειναι ετσι ή αλλιως, αλλα οτι δεν μπορουμε να ανταλλαξουμε αποψεις, διχως να αρχισουμε τους απαξιωτικους χαρακτηρισμους. Παιρνουμε σταση, διχως σκεψη σε χρονο dt. Αυτη ειναι η αμυνα μας στο διαφορετικο. Οτι δεν το καταλαβαινουμε ή δεν μας βολευει, το απαξιωνουμε.
    Θεσεις σαν κι αυτη του Χολιδοχου, βοηθουν να δουμε τα πραγματα απο μια αλλη οπτικη, οχι και τοσο βολικη μεν, χρησιμη ομως δε...
    Στο θεμα των ημερων, χλευαζουμε παιδια και γονεις, προσπερνοντας με απιστευτη ευκολια το γεγονος, πως τα μεγαλωσαμε με "ηρωες", που στις μερες τους ηταν ληστες και τρομοκρατες και οτι ο γονιος, οφειλει να σταθει στο παιδι του, οτι κι αν εχει κανει. Οσο περισσοτερο απομονωθει, τοσο μεγαλυτερη οφειλει να ειναι η αγκαλια του.
    Ειναι απιστευτο το τι εχω ακουσει και διαβασει, απο αυτους που ειναι βεβαιοι, οτι γνωριζουν ποιο ειναι το "σωστο" και ποιο το "λαθος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε xolodoxos, παίρνω σημείο εκκίνησης τον Δούρειο Ίππο που χρησιμοποίησες σαν παράδειγμα ώστε να διαχωρίσεις την δική σου οπτική από του Θόδωρου. Και επειδή νομίζω ότι μαζί σου συντάσσεται και ο Christos Savidis (αν κάνω λάθος διορθώστε με), το παρόν σχόλιο απευθύνεται και στους δύο.
    Η μέγιστη «πολιορκητική μηχανή» όλων των εποχών, που με την χρήση της έσπασαν δεσμά που κρατούσαν τον άνθρωπο μακρυά από την μόρφωση, κατέρρευσαν τα κάστρα του σκοταδισμού, της δεισιδαιμονίας, των προλήψεων, θρυμματίστηκαν αγκυλώσεις, απομυθοποιήθηκαν θρησκόληπτες αντιλήψεις και άνοιξαν οι δρόμοι για την διάδοση της γνώσης, των επιστημών, της ελεύθερης σκέψης και της διακίνησης των ιδεών, αυτός ο ανεπανάληπτος πολιορκητικός κριός, ήταν η τυπογραφία βέβαια.
    Τα βιβλία τυπώνονταν και οι γνώσεις διαδίδονταν αλλά λόγω συνθηκών και τοξικών υλικών πολλοί τυπογράφοι έχασαν την ζωή τους. Μπροστά σ’ αυτό, η δική σας οπτική, όπως βεβαίως την παρουσιάζετε, είναι να μην είχε εφευρεθεί η τυπογραφία. Μην απαντήσετε ότι είστε υπέρ αλλά προέχει ο άνθρωπος, επειδή η επόμενη πρώτη κίνηση είναι μία.
    Βγάλτε τώρα τα χέρια από το πληκτρολόγιο, κλείστε τους υπολογιστές και πετάξτε τους στα σκουπίδια, επειδή για να κατασκευασθούν υπάρχει άγρια εκμετάλλευση ανθρώπινης εργασίας και μάλιστα παιδικής.
    Δεν θα το κάνετε βέβαια, αλλά αυτό είναι καραμπινάτη υποκρισία. Κατακρίνετε την εκμετάλλευση των εργατικών χεριών αλλά χρησιμοποιείτε ό, τι αυτά τα χέρια παράγουν και μάλιστα έχετε άρρηκτα συνδέσει την ζωή σας μαζί τους. Είναι Νεοελληνική μόδα (επειδή έτσι νομίζουμε ότι φαινόμαστε προοδευτικοί) να θαυμάζουμε διαχρονικά επιτεύγματα της τέχνης, της επιστήμης, της τεχνολογίας, να τα χρησιμοποιούμε κατά κόρον και ταυτόχρονα να τα απαξιώνουμε ρίχνοντας και μια σοφιστικέ αναφορά για όσους υπέφεραν ή έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης κατά την παραγωγική διαδικασία. Σπάστε λεβέντες μου τους υπολογιστές, εγκαταλείψτε τα αυτοκίνητα, κλείστε τους διακόπτες του ηλεκτρικού, γκρεμίστε τα σπίτια σας και καθίστε πάνω στα ερείπια απαγγέλλοντας δοξαστικούς επικήδειους για τα παιδιά στη Κίνα, την Μαλαισία, τις Φιλιππίνες και όπου αλλού δουλεύουν για λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα, γι’ αυτούς που έχασαν την ζωή τους στα έργα ηλεκτροδότησης ανά τον κόσμο, για όσους κάηκαν στα χαλυβουργεία καιστα τσιμεντάδικα ή ακρωτηριάσθηκαν στα μηχανουργεία, ή πνίγηκαν στους ωκεανούς μεταφέροντας αυτά που κρατάτε στα χέρια σας. Κάντε το τώρα!!!
    Αλλιώς σκουπίστε τα κροκοδείλια δάκρυα επειδή όχι μόνο δεν τιμούν τους πρωτοπόρους ή απλούς εργάτες που χάθηκαν, αλλά αντίθετα προσβάλλουν βάναυσα την μνήμη και την θυσία τους. Αφήστε επιτέλους τις αξίες στην θέση τους και μην αμαυρώνετε μνήμες και σύμβολα στο όνομα μιας τάχα μου ειλικρινούς και εκ βαθέων (ανα)θεώρησής τους.
    Είναι πιο έντιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητε Αντωνη, δεν συνταχθηκα με κανεναν. Πως θα μπορουσα να το κανω απεναντι σε 5 αραδες..; Απεναντι στην συλληβδην απαξιωση μιας αποψης σταθηκα και ενω δεν επιχειρει να χειραγωγησει τις αποψεις των αλλων.
    Χαιρομαι λοιπον που κατεθεσες και την δικη σου οπτικη. Μονο μια διορθωση θα ηθελα να κανουμε για την ακριβεια της κουβεντας και να ξαναδιαβασουμε το κειμενο σου. Λες στο τελος «δεν τιμούν τους πρωτοπόρους ή απλούς εργάτες που χάθηκαν...». Δεν νομιζεις οτι θα ηταν πιο ακριβες αν ελεγες «δεν τιμούν τους πρωτοπόρους ή τους σκλαβους που χάθηκαν...»; Αν συμφωνεις, βαλε σε παρακαλω τον εαυτο σου στην θεση ενος απο αυτους -τους δευτερους- και πες μας -αν το πιστευεις, οτι οτιδηποτε μπορει να αξιζει οσο τα ονειρα, το δικαιωμα για αυτοδιαθεση και την ζωη ενος ανθρωπου.
    Αυτο που πιστευω εγω, ειναι οτι πρεπει να μεταφερονται ολοκληρες η ιστοριες. Μονο τοτε διδασκουν πραγματικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε Christos Savidis. Δεν ήθελα να επανέλθω αλλά με αναγκάζεις.
    Ξαναχύνεις κροκοδείλια δάκρυα στην ίδια υποκριτική θέση που νομίζεις ότι τακτοποιείς και τακτοποιείσαι κοινωνικά και συνειδισιακά, όταν προσπαθείς να αποδείξεις ότι η δική σου προηγμένη γνώση των κοινωνικών και ανθρωπιστικών προβλημάτων, δείχνει τον προοδευτισμό σου αρκεί να μην αποκαλείς εργάτες τους δούλους.
    Σε προέτρεψα να μή χρησιμοποιείς ό, τι παράγεται από δούλους για να δείξεις τον ελάχιστο σεβασμό σου καθώς και ότι η άποψή σου είναι συνειδητή και όχι δήθεν.
    Όμως δεν το έκανες κι ούτε πρόκειται επειδή εργάτες ή δούλοι, αντικείμενα εκμετάλλευσης ή όχι, σε βολεύει να εξακολουθείς να χρησιμοποιείς τις κατασκευές τους, προφασιζόμενος ότι δεν καταλαβαίνεις πως έτσι μπαίνεις με την σειρά σου στους εκμεταλλευτές τους.
    Το βράδυ διαδηλώνεις στο Σύνταγμα αντιρατσιστικά φίλε Christos και την επομένη χρησιμοποιείς το φθηνό εργατικό δυναμικό του παράνομου μετανάστη(στριας). Και αποκαθιστάς την συνείδησή(;) σου, υποδεικνύοντας (σε εμένα τον ανάλγητο) ότι τους συγκεκριμένους κακώς τους αναφέρω σαν εργατικό δυναμικό ενώ στην πραγματικότητα είναι δούλοι.
    Αυτό στην δική μου οπτική λέγεται «προοδευτική υποκρισία» ή και «υποκριτικός προοδευτισμός» ό,τι προτιμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aντωνη, θα δεχτω αρκετα απο αυτα που μου καταλογιζεις. Συχνα με συλλαμβανω να μην ειμαι συνεπης απεναντι στις αποψεις μου. Ασε που ειμαι πολυ λιγος για να μπορω να επιρρεασω αυτα που γινονται γυρω μου. Δυτυχως για μενα, μονο τα του εαυτου μου μπορω να ορισω και αυτα οχι ολα.
    Ομως δεν προσπαθω να πεισω κανεναν και για τιποτε λεγοντας την αποψη μου και τα περι προοδευτισμου κλπ, μακρια απο μενα. Ειναι ταμπελες διχως να περιγραφουν τιποτε, που απλα κατατασσουν τους ανθρωπους σε κατηγοριες, πραγμα που αποφευγω οπως ο διαολος το λιβανι.
    Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι σχετικά και δεν αποσκοπούν σε σοβαρή συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος θα διαγράφονται. Παρακαλώ να γράφεται κόσμια και με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Η ευθύνη των σχολίων ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους σχολιαστές.