Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας πουλερικών

Σας στέλνω τις φωτογραφίες που μου είπατε για να τις αναρτήσετε στο site σας. Το τελικό κόστος όλης αυτής της κατασκευής της ξεπουπουλιάστρας μου από την αρχή μέχρι το τέλος ήταν στα 520 ευρώ. Θα μπορούσε να μου κοστίσει και πολύ λιγότερο αλλά ήθελα να γίνει σύμφωνα με τα δικά μου στάνταρ και θέλω. Σαν μηχάνημα έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα μηχανήματα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στο εμπόριο (κατά γενική ομολογία φίλων και γνωστών που την είδαν) και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό. Αυτό όμως το οφείλω στο φίλο μας εδώ μέσα που έκανε ανάρτηση αυτού του θέματος και έτσι έδωσε και σε μένα το κίνητρο για να το υλοποιήσω.

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας
email:nik.greek@yahoo.gr

Δείτε τη κατασκευή του Δημήτρη Αμανατίδη

Κατασκευή ξεπουπουλιάστρας

Διαβάστε ακόμη:Ξεπουπουλιάστρα ή αποπτιλωτήρας πουλερικών

13 σχόλια:

  1. αυτό είναι που λένε ότι οι μαθητές ξεπέρασαν τον δάσκαλο..........
    Η κατασκευή του φίλου-αναγνώστη μας είναι κατά πολύ πιο όμορφη από την δική μου και μπορώ να πω επαγγελματικού επιπέδου.
    ΕΥΓΕ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικη δουλεια φιλε μου. Super! Ομως γιατι τοσο ψηλος ο καδος; Zωντανες τς πετας μεσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχας να ευχαριστησω για ακομη μια φορα τον αγαπητο φιλο Δημητρη Αμανατιδη οπου η αναρτηση του εδω ηταν ο λογος που με εκανε και μενα να κατασκευασω το μηχανημα αυτο. Ο λογος που αφησα τον καδο φιλε Χριστο στο υψος αυτο ειναι διοτι στην μηχανη αυτη θελω να ξεπουπουλιαζω οχι μονο κοτες αλλα και χηνες και παπιες και γαλοπουλες. Στην αρχη σκεφτομουν και εγω να το κατεβασω το υψος αλλα μετα απο καποιες φορες που την λειτουργησα κατεληξα στο συμπερασμα οτι ειχε το ιδανικο υψος για μενα ετσι ωστε να μην πεταγοντε εξω νερα. Βεβαια το υψος του βαρελιου ειναι καθαρα υποκειμενικη αποψη και ο καθενας το οριζει στο βαθμο που θελει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και πρωτα απο ολα αυτον που θελω να ευχαριστησω ειναι τον Πατερα μου που χαρη στην δικη του οικονομικη κυριως βοηθεια μπορεσα να υλοποιησω και εγω την κατασκευη αυτη που βλεπετε μιας και που ολοι μας οπως γνωριζουμε περναμε τις οικονομικες δυσκολιες μας αλλοι περισσοτερο και αλλοι λιγοτερο με αποτελεσμα να μην ειναι εφικτο να γινει η πραγματοποιηση των ονειρων μας ή των κατασκευων μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/4/13, 3:52 μ.μ.

    λίγα λόγια για το πως δουλεύει θα βοηθούσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλε ανωνυμε ο τροπος λειτουργιας της ειναι παρα πολυ απλος.

    1. Σφαζεις το κοτοπουλο και το αφηνεις κρεμασμενο αναποδα τοσο οσο να γινει μια σωστη αφαιμαξη.
    2. Το ζεματας σε ζεστο νερο με θερμοκρασια νερου να ειναι καπου στους 50 με 60 βαθμους. Για να καταλαβεις οτι το πτηνο ειναι ετοιμο στο ζεματισμα του απλα τραβας καθε τοσο λιγο τα πουπουλα του και οταν δεις οτι βγανουν τραβωντας τα τοτε το πτηνο εχει ολοκληρωσει το σταδιο του ζεματισματος.
    3. Η κατασκευη που παρουσιαζω εγω και ο φιλος Δημητρης εχει την εξης λειτουργια. Εχει εντος του καδου ενα περιστρεφομενο δισκο με τοποθετημενα πανω σε αυτον ειδικα λαστιχακια για αυτη τη δουλεια. Περιμετρικα του βαρελιου υπαρχουν και παλι τα ειδικα λαστιχα.
    4. Ριχνουμε εντος του βαρελιου το ζεματισμενο πτηνο και αυτο καθως περιστρεφεται με την βοηθεια των ελαστικων αφαιρει τα πουπουλα απο το υπολοιπο σωμα του.
    Αυτη ειναι η ολη διαδικασια-λειτουργια της μηχανης αυτης. Αν δεν σε καλυψα σε κατι μπορεις να ρωτησεις συγκεκριμενα τι θα ηθελες να μαθεις για να σε βοηθησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/4/13, 10:10 μ.μ.

    ΒΙΝΤΕΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ.... ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τον Νοεμβρη να ειμαστε καλα θα τραβηξω και βιντεο και θα το αναρτησω. Αλλα οποιος θελει να δει την λειτουργια του μπορει να ψαξει μονος του στο you tube

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος19/4/13, 1:19 μ.μ.

    Πολυ ωραια κατασκευη.
    Δωσε ομως περισσοτερες λεπτομερειες. Τι μοτερ εβαλες, τι τυπου γραναζια ιμαντες, διαστασεις κ.τ.λ.

    Λειπει νομιζω και μια φωτο. Ο δισκος που περιστρεφετε, τον εφτιαξες εσυ? τον πηρες ετοιμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταρχας ζητω συγνωμη για την απουσια μου αλλα υπηρχαν καποια προβληματα που δεν μου επετρεψαν να ασχολειθω με τα ερωτηματα σας.
    Ευχαριστω πολυ ανωνυμε για το σχολιο σου.

    Μου γραφεις οτι λειπει μια φωτογραφια αλλα δεν καταλαβαινω για ποια ακριβως αναφερεσαι για να δω αν την εχω να την ανεβασω και αυτη. Αν θελεις βοηθησε με.

    Τον δισκο αρχικα θελησα να τον κατασκευασω μονος μου σε παντογραφο αλλα το μεταλλο που ηθελα ηταν να ειναι ανοξειδωτο. Το κοστος αγορας του μεταλλου και η χρηση του παντογραφου για να κανω την κοπη του ο οποιος θα επρεπε να ειναι με πιεση νερου και οχι με ηλεκτροδιο ηταν πολυ μεγαλο. Εψαξα και βρηκα ετοιμο τον δισκο στις διαστασεις που ηθελα και το αγορασα. Αν τον εφτιαχνα το κοστος θα εβγαινε πολυ παραπανω απο την τιμη αγορας του (ετοιμοπαραδωτου) η οποια και ηταν 150 ευρω.

    Το μοτερ, τους ιμαντες, τους δισκους που εβαλα δεν ειναι κατι συγκεκριμενο για να μπορεσω να σου αναφερω. Για να μπορεσεις να βρεις τι θα βαλεις ολα ξεκινουν απο το σκελετο που θα κατασκευασεις για την ολη σου την κατασκευη καθως και με τι τροπο θα τεντωσεις τον ιμαντα. Αναλογα με τα περιθωρια που σου δινονται απο εκει θα δεις ποιο θα ειναι το μεγιστο μεγεθος των τροχαλιων σου, αντιστοιχα και το μεγεθος του ιμαντα σου και ως συναρτηση το μεγεθος του κινητηρα σου (εννοοντας Watt). Το να σου πω εγω διαστασεις τροχαλιων, ιμαντων και κινητηρα αυτο δεν σημαινει πως και εσυ θα μπορεσεις να τα συναρμολογισεις στην δικια σου κατασκευη. Μπορεις να βαλεις τοχαλιες μονες ή διπλες αν εχεις μεγαλο περιθωριο υψους απο το εδαφος στη κατασκευη σου. Αν δεν εχεις μεγαλο περιθοριο (κενο) απο το εδαφος τοτε αναγκαστηκα θα πας σε μονη τροχαλια οπου οι διαστασεις που υπαρχουν στο εμποριο ειναι συγκεκριμενες και δεν εχεις μεγαλη γκαμα για να παιξεις. Αν πας σε διπλες τοτε χρειαζεται να εχεις χωρο απο κατω απο την κατασκευη σου, να τοποθετησεις διπλους ιμαντες και το θετικο ειναι οτι εχεις μεγαλυτερη γκαμα στο εμποριο. Το αρνητικο ειναι οτι ειναι πιο ακριβες, σηκωνεις αρκετα την κατασκευη σου παραλληλα την βαραινεις και πιθανον να αντιμετωπισεις προβλημα στο να φερεις στην ευθεια τον ιμαντα απο τον αξονα του μοτερ με τον αξονα του δισκου. Προσωπικα επελεξα τη μονη τροχαλια αλλα ημουν τυχερος και δεν αντιμετωπισα προβλημα στην τοποθετηση της καθοτι αυτο δεν το ειχα εξ αρχης προβλεψει ως προβλημα.

    Οσο αφορα για το τεντωμα του ιμαντα επελεξα τον κλασικο τροπο τεντωματος του δηλαδη φτιαχνωντας με τετοιο τροπο την κατασκευη μου ετσι ωστε το μοτερ να δεθει πανω σε κινουμενο μερος το οποιο βρισκεται μεσα σε οδηγους στο συνολικο σκελετο και εκει πανω τοποθετησα παξιμαδια απο τα οποια εισερχονται βιδες και με το σφιξιμο τους τεντωνει και ο ιμαντας οσο εγω επιθυμω. Στη τριτη και τεταρτη φωτο φαινεται καθαρα αυτο που αναφερω. Αρα το μεγεθος του ιμαντα δεν μπορω να σου τον αναφερω διοτι εξαρταται αμμεσα απο το μεγεθος της κατασκευης σου. Αλλωστε αυτο δεν ειναι προβλημα. Οταν θα φτασεις στο σταδιο αυτο μπορεις να βαλεις ενα κομματι σχοινι γυρω και απο τις δυο τροχαλιες να μετρησεις το μηκος του και να βρεις ποιο μηκος ιμαντα χρειαζεσαι.

    Οσο αφορα το μοτερ μπορεις να βαλεις 1500 στροφων ή 1000 στροφων ή 900 στροφων. Προσωπικα επιδη δεν ηθελα να εχω μεγαλο κοστος κατασκευης το μοτερ που πηρα ηταν μεταχειρισμενο σε αριστη κατασταση 1000 στροφων κλασης Β5 μονοφασικο. Οι περισσοτεροι προτιμουν να βαλουν μοτερ απο πλυντηριο αλλα προσωπικα ειμαι καθετα αρνητικος σε αυτο διοτι υπαρχει μεγιστος κινδυνος να παθει καποιος ηλεκτοπληξια απο τα νερα. Για να το αποφυγει αυτο θα πρεπει να μονωσει το μοτερ πραγμα που σημαινει οτι δεν θα ψυχεται αρα θα το καψεις. Μπορεις ομως να βαλεις και ενα μοτερ 2000 στροφων ή 3000 στροφων αλλα στην προκειμενη περιπτωση θα χρειαστει να αγορασεις inverter που το κοστος του στην καλυτερη των περιπτωσεων ειναι καπου στα 100 ευρω.

    Σημασια εχει να κανεις μια κατασκευη τετοια ετσι ωστε να μπορεσεις να πετυχεις μονιμες στροφες 150 εως 200.

    Αν εχεις και καποια αλλη απορια πες μου ειτε εδω μεσα ειτε με mai (nik.greek@yahoo.gr) μηπως μπορεσω να σε βοηθησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χειροκινητη πρεπει να γινει εκτος κ αν δεν λειτουργει σωστα λογω μη επαρκους ροπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θεωρω οτι μπορεις να την κανεις και χειροκινητη τη μηχανη αυτη αλλα θα αντιμετωπισεις πολλα κατασκευαστικα και λειτουργικα προβληματα. Προτιμοτερο ειναι να την κανεις ηλεκτροκινητη και να συνδεεις απλα μια μπαταρια αυτοκινητου αν δεν εχεις ρευμα στη περιοχη σου. Ετσι και αλλιως ο χρονος που χρειαζεται για να ξεπουπουλιαστουν 3 κοτοπουλα μαζι ειναι κοντα στο 1 λεπτο περιπου αρα δεν εχεις και καποιο ιδιαιτερο προβλημα με την διαρκεια της μπαταριας σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που δεν είναι σχετικά και δεν αποσκοπούν σε σοβαρή συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος θα διαγράφονται. Παρακαλώ να γράφεται κόσμια και με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Η ευθύνη των σχολίων ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους σχολιαστές.

Σπόροι και φύτεμα